09 November 2011

REMEMBER REMEMBER THE FIFTH OF NOVEMBER

REMEMBER REMEMBER THE FIFTH OF NOVEMBER
because it's my birthday!!!!
hahahaha...hari ni entry nak ceritakan what happened on my birthday..as usual i thought my birthday is gonna be another dull n lonely birthday...setiap tahun my bestfren n my friends yang celebrate my birthday...jarang dapat kumpul 1 family sebab masing-masing dah ade hal masing-masing kan...thank god ade my bestfriend yg sentiasa jadi master planner and my friends yang sudi nak celebrate =)..kalau dapat celebrate dengan family pun mesti ada yang takde...so tahun ni i wished that i get to celebrate with all my family members...then lately,i craved for an iPod Touch laaaa especially yang putih,Sony Ericsson Xperia Ray laaa,iPad laaa,jam G-Shock laaa...macam-macam laaaaaaaaaaa...tapi fikir-fikir...alaaa susah la nak mintak orang belikan...kena jugak kumpul duit sendiri seperti biase...hahaha...then the night before my birthday around 8 something,my bestfriend baru balik from KL trus tido..i was kinda dissapointed sebab knowing my bestfriend,once dia tidur,confirm susah nak bangun...so i thought she's not gonna call me at 12am sharp like usual...skali around 11 plus dia BBM...around 11.55pm dia call n wished me happy birthday at 12am...tapi dia macam kejap2 terpaksa letak phone...n somehow background dia bising..then my sis called me kata nak ajak pergi makan kat McDonald...then turun je....SURPRISE!!!!!!!!!! my bestfriend nisak,my friends naz n sab,my sisters kak ayu n kak dora,my bro-in-law abang rudy and last but not least my beloved mama... =D diorang buat surprise laaaa...no wonder la bunyi bising je kat background phone my bestie...rupenya she's in the car on the way to my house...pastu my sister suruh tutup mata n dia bagi kotak...bukak mata tengok SONY ERICSSON XPERIA RAY!!!!!!! whoaaaa!!!! one of the things i wanted n listed in my wishlist... =D tapi sedih sebab my another sister kak lidia weren't there with us...so stil my wish to celebrate with the whole family members tak dapat...hmm takpela...some say u win some u lose some...insyaallah ade rezki another year kita sambut dengan the whole family...so thats all for now...nanti nak tulis review pasal basikal Raleigh Diablo Pro aritu dah ade oang request and also Sony Ericsson Xperia Ray...i was so happy with the present they gave me...so here i wanna thank each and everyone of those who came and/or gave the present and also to those who wished me...no matter what....
THANK YOU SO MUCH FROM THE BOTTOM OF MY HEART!!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...